Thursday 30 July 2015

Produk Kami


MUMZ





Susu rendah lemak HAZ-iQ MUMZ mempunyai perasa coklat yang sedap dan dirumus khas dari sumber makanan bernutrien tinggi untuk ibu dan anak.
Susu ni dicampur dengan ekstrak kurma, badan, buah delima, buah tin, bayam, dan ginkgo biloba untuk menambahkan lagi tumbesaran dan pertumbuhan anak dalam kandungan.
Susu ini meningkatkan sistem imun dan kesihatan untuk ibu mengandung dan ibu yang menyusukan bayi.


KIDZ 1-3 TAHUN



Susu penuh krim HAZ-iQ KIDZ 1-3 TAHUN dirumus khas dari sumber makanan bernutrien untuk pertumbuhan tulang, fizikal, mental, serta sistem penghadaman anak anda.
Susu ini dicampurkan dengan ekstrak kurma, badam, kismis, dan madu untuk menguatkan perkembangan fizikal dan mental anak anda.


KIDZ 3-7 TAHUN



Susu penuh krim HAZ-iQ KIDZ 3-7 TAHUN berperisa coklat yang sedap ini dirumus khas dari sumber makanan bernutrien untuk pertumbuhan tulang, fizikal, mental, sistem penghadaman, serta sistem imun anak anda.
Susu ini dicampurkan dengan ekstrak kurma, badam, kismis, madu, buah delima, dan ginkgo biloba untuk membantu perkembangan fizikal dan rohani anak anda serta meningkatkan pemahaman, ingatan dan fokus anak anda.







No comments:

Post a Comment